header afbeelding

Projecten Roemenie

In de stad Cluj zijn we direct na de revolutie in 1990 gestart met hulpverlening. Met medewerking van plaatselijke apotheken in Nederland is er daar een apotheek gestart die het heden ten dage nog altijd heel erg druk heeft. Ook fysiotherapie wordt gedaan vooral voor de ouderen die dit anders niet zouden kunnen betalen. Voor het verstrekken van medicijnen is altijd een arts aanwezig en gediplomeerde apothekers. Ook de fysiotherapeuten zijn uiteraard gediplomeerd. Verder wordt er uitgifte gedaan van alle binnenkomende hulpgoederen. En is en een sociaal programma voor kinderen die geleerd worden in waarden en normen en bijbelstudie ontvangen. Ook een programma voor arme gezinnen die regelmatig worden bezocht waarmee regelingen worden gemaakt om toch het hooft boven water te houden. Al deze projecten kosten geld en wij steunen hen, met gebed, geld en goederen. Helpt u mee?

zomer 2018
In juni en september hulpgoederentransport incl. twee houten woningen bouwen in Roemeniƫ

ANBI-instelling

anbi Stichting Hulpverlening Medechristenen is aangemerkt als ANBI-instelling. De giften aan onze stichting zijn fiscaal aftrekbaar.